zaterdag 21 april 2012

Vuurrood, 2009

En toen ik er toch was
en we streden om wat dag en nacht was
met vurige dialogen combinerend
over wie de macht had en in acht nam
achtentachtig dagen lang,
een symbiotisch getal,
een geval apart
net als was-dag ik ben zag kwam en overwon
na de afslacht
rechtdoorzee, borst vooruit maar ik miste
net de afslag
net ervoor, niet erna, middenin
er tussen uit geknepen

holy
achtentachtig slagen per minuut
fuck

Ik voel wat jij zag
en net toen ik er toch was
niet ervoor, niet erna, middenin er vol voorin
nam ik rechtdoor-de-weg-door-zee
en miste net niet de afslag
en wat er zo raar en bedonderd vreemd aan
jouw zijn was
was dat ik zag, aan jouw manier van zien,
echt kon zien,
dat ik het echt zag

Geen opmerkingen:

IK BEN TAM

Mijn foto
Ik slik woorden in en spuug letters uit.